Tapahtumat

Jäsenristeily Tallinnaan 1.-2.9.2018. Lähtö pe 31.8. klo 19.40 yöjunalla Kemijärveltä ja takaisin ollaan ma 3.9. klo 8.45. Junamatkat 2 hengen hytissä, omavastuu 40€. Risteilyn hytti vaihtoehdot netissä, hinnat alk. 40€ sis. Buffet-illallinen ja meriaamiainen, JOTKA PITÄÄ ITSE VARATA NETISTÄ, JHL.fi sivuilta, linkki ohessa. Voit kysyä myös apua allekirjoittaneilta. Sitovat ilmoitukset ja junapaikka varaukset 5.4 mennessä Päivi Perälä 0400-382176 tai Kari Räisänen 041-4389618. https://www.jhl.fi/tapahtuma/tulossa-jhln-jasenristeily/
Martin pilkki 2018

Jäsenristeily Tallinnaan 1.-2.9.2018. Lähtö pe 31.8. klo 19.40 yöjunalla Kemijärveltä ja takaisin ollaan ma 3.9. klo 8.45. Junamatkat 2 hengen hytissä, omavastuu 40€. Risteilyn hytti vaihtoehdot netissä, hinnat alk. 40€ sis. Buffet-illallisen ja meriaamiaisen. Sitovat ilmoitukset ja junapaikka varaukset 5.4 mennessä Päivi Perälä  0400-382176 tai Kari Räisänen 041-4389618. https://www.jhl.fi/tapahtuma/tulossa-jhln-jasenristeily/

RISTEILY ON LOPPUUNMYYTY !!

Yhdistys järjestää jäsenilleen matkan Martin pilkkiin Luostolle, lauantaina 7.4. Hinta 10€/jäsen, puoliso 20€ sis. kuljetukset ja arpalipun. Lähtö Kemijärven ABC klo 10.00 ja paluukyyti lähtee Luostolta n. klo 16.00

Yhdistyksen 50v juhlat menivät hyvin, kakkukahvit maistuivat ja ohjelma oli loistava, saimme ihmetellä taikuuden ihmeellistä maailmaa sekä väki sai laittaa jalalla koreasti kun yhdistyksen jäsenet innokkaana esittivät karaokessa loistavaa laulutaitoaan. Kiitos vielä kaikille osallistujille, ihmiset tekevät juhlan!

TERVETULOA KEMIJÄRVEN JHL RY. 675 SIVUILLE!